آرین طب, مقالات

مزایای استفاده از بالش های طبی

فواید استفاده از بالش | خرید لوازم پزشکی | فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب

بالش در واقع نقش مهمی در حفظ سلامتی و کیفیت خواب ایفا می‌کند و استفاده از بالش نامناسب می‌تواند منجر به صدمات جسمی و کاهش نشاط در زندگی شود. پزشکان معتقدند خوابیدن بر روی بالش طبی می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. این نوع بالش ها با منحنی های گردن و ستون فقرات کاملا هماهنگ هستند و به خوبی سر و گردن را پوشش می دهند. در این مقاله به بررسی فواید استفاده از بالش طبی می پردازیم. برای خرید انواع لوازم پزشکی ، به فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب مراجعه کنید.

فواید استفاده از بالش طبی

هماهنگی با ستون فقرات

بالش های طبی با قرار دادن سر در وضعیتی مناسب نسبت به ستون فقرات از درد و ناراحتی در ستون فقرات جلوگیری می کنند و مانع از بروز هر گونه مشکل در شکل ستون فقرات مانند گودی کمر و یا خم شدن ستون فقرات، می شوند. این بالش ها با توجه به فرم ظاهری که دارند و همچنین نرمی و سفتی خود به صورت هوشمند سر را در وضعیت درست قرار می دهند.

تسریع گردش خون

 بالشت طبی مموری فوم به طور طبیعی گرمای بدن را به خود جذب میکند و با فرم گیری متناسب با آناتومی ستون فقرات با خطوط سر،شانه ها و گردن شما سازگار می شود . این انعطاف مناسب باعث تسریع گردش خون میشود و به بهبود دردهای ناشی از مشکلات ستون فقرات و گردن کمک میکند.

تسکین درد گردن

گردن درد می تواند باعث به هم خوردن خواب شود. به هم خوردن خواب می تواند در اثر فشار آمدن به شانه یا عدم توجه کافی به ستون فقرات باشد که این نیز نیاز به بالشی ویژه دارد تا خواب را راحت کند، درد را تسکین بدهد و به سلامتی کمک کند. استفاده از بالش طبی در هنگام خوابیدن باعث می شود که سر و گردن شما در وضعیت درست و مناسب قرار گیرد و شما دیگر دچار گردن درد نخواهید شد.

فایده‌بالش‌طبی‌برای پوست صورت

زمانی که شما سرتان را روی بالش می گذارید پوستتان چروک می شود. این چروک شدن در طولانی مدت روند پیری پوستتان را سریع تر می کند. استفاده از بالش طبی به دلیل هوشمند بودن و جنس نرمی که دارد این چروک شدن را به حداقل مقدار ممکن می رساند. از طرفی در برخی از بالش ها مواد به کار گرفته شده ضد آلرژی نیز هستند و هیچ مشکلی برای پوست صورت ایجاد نمی کنند.

پیشگیری از پف چشم

پزشکان به خانواده‌ها توصیه می کنند برای پیشگیری از پف چشم، از بالش طبی مناسب برای خواب استفاده کنید. موقع خواب، مایعات بدن به شکلی پخش می‌شوند که ممکن است مقداری از این مایعات در اطراف چشم جمع شده و موجب پف کردن چشم‌ها شوند. با قرار دادن سر بالاتر از سطح بدن، مایعات از اطراف چشم ها دور می‌شوند و مشکل پف چشم حل می‌شود.

جلوگیری از خروپف

 بالش طبی با حفظ وضعیت صحیح سرو گردن مجاری تنفسی را هنگام خواب باز نگه داشته و علاوه بر جهت دریافت اکسیژن بهتر، از ایجاد خروپف جلوگیری کرده و یا آن را کاهش می‌دهد. (این اثر فقط در مواردی صدق می‌کند که عامل خروپف وضعیت نادرست سر و گردن هنگام خواب باشد و تأثیر چندانی روی افرادی که به علت بزرگ شدن مخاط حلق و بینی و یا تنگی مجاری تنفسی دچار خروپف می‌باشند، ندارد)

برای خرید انواع لوازم پزشکی ، به فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code