درباره محصول

درباره فشارسنج های امرون

فشار سنج جدید امرون | خرید لوازم پزشکی | فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب

فشارسنج های دیجیتالی امرون تنها یک دستگاه ساده جهت نمایش فشار خون بالا و پایین نیستند بلکه بسته به نوع دستگاه میتوانید تعداد نتایج بارها تست را برای یک یا دو نفر در حافظه دستگاه ذخیره نمایید و یا آن را با تلفن همراه هوشمند خود تنظیم نموده و نتایج را در اپلیکیشن مخصوص همواره همراه خود داشته باشد و یا با استفاده از ست کردن آن با نرم افزار Microsoft health vault نتایج را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. فقط کافیست فشارسنج دیجیتال مورد نظر خودتان را بر اساس نوع کاربری و ویژگی های مورد نظر انتخاب کنید تا از مزایای بهترین فشارسنج دیجیتالی دنیا بهره مند شوید. در این مقاله به بررسی انواع فشار سنج های جدید امرون می پردازیم. برای خرید انواع لوازم پزشکی ، به فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب مراجعه کنید.

فشار سنج های جدید شرکت امرون

شرکت امرون متخصص در تولید تجهیزات پزشکی تخصصی برای گروه های مختلف جامعه است از فشارسنج های مچی کوچک سفری برای کسانی که بطور دائم در سفر هستند و قصد دارن دستگاهی کوچک و سبک به هوراه داشته باشند تا یک دستگاه فشارسنج دیجیتال خانگی با تمامی امکانات. از قیمت ۵۰ دلار آمریکا تا بیش از ۱۰۰ دلار برای هر قشری از جامعه با هر توان خریدی دستگاهی ارزشمند و کاربردی تولید و روانه بازار کرده است. تنها کافیست قبل از خرید دستگاه فشارسنج دیجیتال کمی جستجو کنید تا بهترین و مناسب ترین مدل مورد نیاز خود را پیدا کنید.

فشارسنج‌بازویی سری M امرون

فشار سنج جدید بازویی سری M امرون با گسترده ای از کاف در اندازه های گوناگون  موجود است. با استفاده از این وسیله که میتواند تا ۱۰۰ مورد فشارخون های اندازه گیری شده قبلی را در خود ذخیره کند، آرشیو بزرگتری از وضعیت سلامت خود داشته باشید. این مدل همچنین میتواند همزمان برای دو شخص متفاوت به کار گرفته شود، بدین معنی که دو نفر میتوانند از آن استفاده کرده و اطلاعات خود را به طور جداگانه ذخیره کنند. علاوه بر هشدار بیماری فشار خون، اومرون سری M میتواند شما را از داشتن ضربان قلب نامنظم نیز آگاه سازد.

کاف ففشار سنج جدید بازویی امرون سری M میتواند برای افرادی با سایز دور بازوی ۹ تا ۱۷ اینچ به کار گرفته شود. کامل ترین مدل از این سری، مدل M6 Comfort با کاف فنری بهمراه سنسور ۳۶۰ درجه می باشد و در صورتیکه آداپتور مخصوص فشارسنج های امرون را بصورت جداگانه برای آن تهیه بفرمایید. مطمئناً کامل ترین دستگاه فشارسنج خانگی موجود در ایران را تهیه نموده اید.

برای خرید انواع لوازم پزشکی مانند فشار سنج های جدید امرون به فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب مراجعه کنید.

فشار سنج جدید مچی سری ۳ امرون

این مدل کوچک و قابل حمل بوده و شما میتوانید آنرا با خود به هر مکان ببرید. اومرون سری ۳ میتواند تا ۶۰ مورد فشار اندازه گرفته شده اخیر را در حافظه خود ذخیره کند، بنابراین شما میتوانید با فشردن یک دکمه به آرشیوی از فشارهای خون خود  که قبلا اندازه گیری کرده اید دسترسی داشته باشید.سیستم میانگین گیر پیشرفته این وسیله میتواند میانگین ۳بار فشار گرفته شده در طول مدت ۱۰ دقیقه را محاسبه کرده و نمایش دهد.

همچنین این مدل از فشار سنج جدید امرون میتواند در صورت وجود علایم، ( در صورتی که رقم اندازه گیری شده خارج از محدوده استاندارد جهانی باشد ) کاربران را به داشتن احتمال بیماری فشار خون و یا ضربان قلب غیر طبیعی هشدار دهد. نمایشگر این وسیله متشکل از میله های عمودیست که محدوده قابل قبول نیز روی آن علامت گذاری شده است و در صورتی که رقم مشاهده شده خارج از این محدوده باشد  در یک چشم بر هم زدن آنرا نشان میدهد.

فشارسنج‌دیجیتال بازویی سری ۱۰ 

فشارسنج دیجیتال و جدید بازویی سری ۱۰  بی سیم امرون با کاف فنری قابل استفاده در اندازه های مختلف میتوانید از فروشگاه اینترنتی آرین طب خریداری فرمایید فشارسنج دیجیتال بازویی سری ۱۰ میتواند برای یک اندازه گیری بسیار دقیقاستفاده شود. این وسیله دارای یک کاف است که به صورت بی خطر باد شده و در جای صحیح خود باقی میماند. اومرون ۱۰ میتواند تا ۲۰۰ مورد از مورد فشارخون های اندازه گیری شده قبلی را در خود ذخیره کند.

همچنین نرم افزار truRead این وسیله میتواند میانگینی از یک دقیقه از ۳مورد فشار خون اندازه گیری شده را در اختیار فرد قرار دهد.
یک نمایشگر با زمینه مشکی و ارقام درشت با نور سفید، خواندن اعداد را برای کاربر آسانتر میکند. کاربران همچنین میتوانند به کمک نور چند رنگی نشانگر رنج فشار خون نرمال، درصورت وجود مشکل فشار خون  به راحتی آنرا مشاهده کنند.

دیگر قابلیت این وسیله امکان اتصال به گوشی تلفن همراه هوشمند شماست که بدین ترتیب شما میتوانید در هر مکان و زمان، حتی در مطب پزشک خود به اطلاعات ذخیره شده داخل آن دسترسی داشته باشید.

برای خرید انواع لوازم پزشکی مانند فشار سنج های جدید امرون به فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code