مقالات

ماساژور پا برقی

ماساژور پا برقی - تجهیزات بیمارستانی - خرید لوازم پزشکی

ماساژ پا یکی از راه های احساس آرامش در پا و گاهی کل بدن است. ماساژ میتواند موجب افزایش جریان خون پا شود. ایستادن و راه رفتن به مدت طولانی میتواند موجب فشارهای زیادی به فاشیار کف پا شود که موجب احساس خستگی و یا درد در پا میشود. ماساژ پا میتواند در برطرف کردن این احساس خستگی و درد کمک کند. فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب، ارائه دهنده انواع محصولات پزشکی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت ماساژور پا برقی و انواع تجهیزات بیمارستانی و لوازم پزشکی، به آیکون قیمت و خرید مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی آرین طب تماس حاصل فرمایید.

ماساژور پا برقی

ماساژ هنر شفا بخش باستانی است که بر روی دستگاه های بدن فواید بسزایی داشته و موجب آرامش و تسکین دردهای عصبی و گرفتگی های عضلانی می گردد و با تشدید جریان خون فشار وارد بر رگ ها و سیاه رگ ها را کم کرده و از ناراحتی های قلبی می کاهد.

پس از یک روز پرکار و طولانی که شاید با ایستادن و قدم زدن های فراوان نیز همراه بوده، یک ماساژ پای خوب می تواند لذت بخش بوده و خستگی ستون های بدن را تا حدود زیادی رفع کند. در کنار کمک به کسب آرامش، ماساژ پا دارای فواید درمانی هم برای سلامت جسمی و هم سلامت روانی است.

ماساژ پا یکی از اجزا حیاتی در رفلکسولوژی محسوب می شود. پاهای شما دارای چندین پایانه عصبی است که با سیستم ها و اندام های مختلف درون بدن در ارتباط هستند. این پایانه های عصبی هنگامی که از طریق ماساژ فعال می شوند دارای آثار درمانی هستند.

فواید بی نظیر ماساژ پا :

افزایش گردش خون

گردش خون در پاها اغلب به واسطه کفش هایی تنگ و ناراحت کننده که بیشتر روز به پا دارید، دچار اختلال می شود. همچنین، عضلاتی که در پاهای شما قرار دارند به سختی ورزش می کنند که به گردش خون ضعیف منجر می شود. برای بهبود گردش خون در قسمت پایین تنه خود ماساژ یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

یک ماساژ ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ای پیش از این که به تختخواب بروید می تواند به طور قابل توجهی گردش خون در قسمت پایین تنه شما را افزایش دهد. این مساله برای بیماران مبتلا به دیابت از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا در معرض خطر ابتلا به نوروپاتی محیطی هستند.

این مشکل زمانی رخ می دهد که بافت ها و اعصاب در اندام های انتهایی مانند دست ها و پاها به واسطه گردش خون ضعیف به میزان کافی مواد مغذی و اکسیژن دریافت نمی کنند. این شرایط می تواند به بی حسی، سوزن سوزن شدن و احساس سوزش منجر شود.

خواب خوب

چالش های روزانه ذهن را بیش از اندازه فعال نگه می دارند و در پایان روز می توانند ما را از تجربه خوابی راحت و عمیق محروم کنند. به منظور کمک به بدن برای مقابله با این شرایط و تشویق خوابی آرام و راحت، یک ماساژ پای کوتاه بسیار مفید است. با این وجود، ماساژ کامل بدن پیش از خواب گزینه ایده آل در نظر گرفته می شود.

کل فرآیند ماساژ به تحریک پایانه های عصبی و کانال های انرژی پرداخته و جریان آزاد انرژی را افزایش می دهد. این شرایط آرامش عمیق و کمک به خوابی راحت و عمیق را به همراه دارد.

مبارزه با استرس و اضطراب

بیشتر ما گاه گاهی احساس استرس و اضطراب را تجربه می کنیم. ماساز پا می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند. این نوع ماساژ چیزی فراتر از آرامش ذهن را برای شما به ارمغان می آورد.

اعمال فشار روی پایانه های عصبی مشخص در پا واکنشی در سیستم عصبی ایجاد کرده و موجب ایجاد آرامش می شود. این واکنش ها می توانند به کاهش استرس و اضطراب کمک کنند. به طور ویژه، پایانه عصبی شبکه خورشیدی به تسکین استرس کمک می کند

کاهش کمر درد

افرادی که از کمردرد رنج می برند باید پیش از خواب شبانه پاهای خود را ماساژ دهند. ماساژ باید با استفاده از انگشت شست دست به منظور فشار در امتداد قوس پا به مدت پنج دقیقه صورت بگیرد.

بنابر نتایج مطالعات صورت گرفته، رفلکسولوژی پا در کاهش شدت درد مزمن کمر موثر است. این روش نتایج بهتری نسبت به ماساژ کمر را به همراه داشته است.

کمر درد می تواند از تجربه خوابی آرام و راحت جلوگیری کند. به محض این که درد با ماساژ پا کاهش یابد، شما می توانید از خوابی آرامش بخش و بدون درد لذت ببرید.

کاهش فشار خون

فشار خون بالا می تواند میزبان مشکلات سلامت دیگر باشد. یک ماساژ پای منظم می تواند به کاهش فشار خون کمک کند که این شرایط به کاهش خطر مشکلات سلامت دیگر منجر می شود.

مطالعه ای که در سال ۲۰۱۶ در نشریه پلاس وان منتشر شد، نشان داد که ماساژ پا به همراه استفاده از رایحه اسانس ها به طور قابل توجهی فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را کاهش داده است. کاهش اضطراب و تمایل به افزایش کیفیت زندگی مبتنی بر سلامت ذهن از دیگر نتایج این کار بوده است.

قیمت و خرید تجهیزات بیمارستانی و لوازم پزشکی و ماساژور برقی:

ماساژور پا برقی در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ،تجهیزات درمانگاهی و تجهیزات بیمارستانی آرین طب  نمایندگی رسمی فروش تجهیزات طبی در کرج میباشد، موجود است . جهت استعلام قیمت و خرید ماساژور پا برقی و تجهیزات بیمارستانی با فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب  تماس بگیرید.

تلفن ها : ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۴ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۶ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۹
همراه: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

واتساپ: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code