مقالات

کوکتل های مزوتراپی پوست

کوکتل های مزوتراپی پوست - لوازم پزشکی - تجهیزات بیمارستانی

کوکتل های مزوتراپی پوست فواید متعددی بر روی سلول های فیبروبلاست پوستی دارد و سبب تحریک آنها برای کلاژن سازی می شود و این امر در نهایت موجب پیشگیری از پیری زودرس می گردد. متد مزوتراپی حدود ۷۰ سال پیش به واسطه یک دکتر فرانسوی ابداع گشت، علت نام گیری این روش به دلیل انجام تزریقات به لایه مزودرم پوست بود، به مرور زمان این روش پیشرفت کرد تا به جایی که امروزه به واسطه ترکیبات جدیدی به نام کوکتل انجام می گیرد که به آن کوکتل مزوتراپی می گویند. این روش فواید متعددی بر روی سلول های فیبروبلاست پوستی دارد و سبب تحریک آنها برای کلاژن سازی می شود و این امر در نهایت موجب پیشگیری از پیری زودرس می گردد. فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب، ارائه دهنده انواع محصولات پزشکی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت کوکتل های مزوتراپی پوست و انواع تجهیزات بیمارستانی و لوازم پزشکی، به آیکون قیمت و خرید مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی آرین طب تماس حاصل فرمایید.

کوکتل های مزوتراپی پوست

کوکتل ها عموما حاوی ترکیباتی چون انواع پپتیدها، ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد پیری و یا فاکتورهای رشد هستند. کوکتل ها بسیار متنوع هستند و ممکن است هر یک شامل طیف ترکیبی متفاوتی باشند، نوع انتخاب آنها بستگی به شرایط پوست و مو، درگیری های پوستی و سن بیمار دارد، هنگامی که فرد در دوره جوانی قرار داشته باشند ترکیبات حالتی پیشگیرنده و تقویتی دارند یعنی از کوکتل های ویتامینی اغلب استفاده می شود اما هنگامی که فرد دوره جوانی را گذرانده باشد و چین و چروک ها ظاهر شده باشند نیاز است تا علاوه بر تقویت؛ کوکتل ها اثر درمانی نیز به همراه داشته باشند.

البته در تمامی آنها اسید هیالورونیک، برخی اسید آمینه ها و ویتامین ها مشترک است چرا که این ترکیبات می توانند برای تمامی پوست ها مفید باشند و سبب آبرسانی بیشتر به سلول های مورد نظر خواهند شد.

به طور کلی در روش کوکتل مزوتراپی چیزی حدود پنجاه عنصر تغذیه ای و ترمیمی به پوست (صورت یا سر) تزریق می گردد که علاوه بر ترمیم می توانند نقش درمانی و یا جوان سازی نیز به همراه داشته باشند، این تزریقات به واسطه سوزن های بسیار ریز و خاصی انجام می شود و از آنجایی که در نواحی مورد نظر از ترکیبات بی حسی استفاده می شود بیمار کوچکترین احساس دردی نخواهد داشت.

تاثیرات استفاده از کوکتل مزوتراپی :

  • کوکتل مزوتراپی پوست :

گاهی به علت تابش آفتاب قسمتی از پوست تغییر رنگ می دهد یا لک های پوستی ایجاد می شود، شما می توانید با استفاده از این روش تغییرات رنگی را برطرف کنید، برخی از این ترکیبات واجد فرمولاسیون خاصی هستند که قادرند فعالیت ملانوسیت های پوستی را به منظور ساخت پیگمنت کنترل کنند و به همین دلیل می توانند بسیاری از اختلالات پوستی این چنینی را نیز برطرف نمایند. این روش برای افرادی که قصد برطرف نمودن آثار جوش های پیشین و یا آکنه های خود را داشته باشند نیز بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

چنانچه با اختلال جوش های صورت درگیر بوده اید و جوش های شما پس از بهبودی حالتی فرورفته پیدا کرده اند می توانید با کمک گرفتن از این روش تمامی سطوح ناهموار پوست خود را یکدست و صاف کنید، در این حالت از اسید هیالورونیک به منظور افزایش حجم پوستی استفاده می شود و عموما در کنار آن از ترکیبات موثر دیگری که حاوی آنتی اکسیدان و اسید آمینه باشند نیز به جهت تسریع روند بهبود پوستی بهره برده می شود. جالب است بدانید که از این روش می توانید به منظور کم نمودن سلولیت های پوستی نیز کمک بگیرید.

  • کوکتل مزوتراپی، کوکتل مو چیست :

یکی از روش هایی که به منظور ضد ریزش مو و تقویت ریشه مو انجام می شود کوکتل مزوتراپی است که به واسطه آن می توانید تا حد زیادی از ریزش موهای خود جلوگیری کنید و از لحاظ کیفی نیز موهای شما بسیار تقویت خواهند شد، در این روش به واسطه سوزن های بسیار ریز کوکتل ها به پوست سر تزریق می شوند تا ریشه های مو ها تقویت گردند و ضمن کاهش چشمگیر ریزش مو های شما به علت ترکیبات ویتامینی ضخامت موها و رشد آنها نیز بیشتر خواهد شد.

قیمت و خرید تجهیزات بیمارستانی و لوازم پزشکی و کالای زیبایی:

کوکتل های مزوتراپی پوست در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ،تجهیزات درمانگاهی و تجهیزات بیمارستانی آرین طب  نمایندگی رسمی فروش تجهیزات طبی در کرج میباشد، موجود است . جهت استعلام قیمت و خرید کوکتل های مزوتراپی پوست و تجهیزات بیمارستانی با فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب  تماس بگیرید.

تلفن ها : ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۴ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۶ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۹
همراه: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

واتساپ: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code