مقالات

ماسک دور چشم

ماسک دور چشم - فروشگاه لوازم پزشکی - خرید کالای زیبایی

اگرچه  بسیاری از افراد  می دانند  برای چین و چروک اطراف چشم باید از ماسک دور چشم استفاده کنند اما متاسفانه اطلاعات کامل و دقیق درباره نحوه استفاده از ماسک دور چشم ندارند. به همین خاطر این ماسک ها را به شکل اصولی مورد استفاده قرار می‌دهند تا نتایج مورد انتظار را از آن ها دریافت کنند. به طور کلی با افزایش سن، شاهد بروز مشکلاتی در پوست دور چشم هستیم. چین و چروک مهم ترین نشانه‌ای است که نیاز به ماسک دور چشم را به خوبی عنوان می کند.ما در این متن قصد داریم تا به معرفی ماسک دور چشم بپردازیم و شما را با دسته بندی های مختلف آنها و کاربردی که هر یک دارند بیشتر آشنا کنیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات پزشکی  و کالای زیبایی در کرج  با کارشناسان فروش ما در فروشگاه لوازم پزشکی و تجهیزات بیمارستانی آرین طب تماس حاصل فرمایید.

ماسک دور چشم

 با ماسک دور چشم از چین و چروک، افتادگی و شل شدن پوست در نواحی دور چشم جلوگیری می شود. همچنین یک مرطوب کننده و آبرسان فوق‌العاده برای پوست دور چشم مورد استفاده قرار می گیرد. تمام ماسک های دور چشم با خواص آبرسانی تولید می شوند.

موارد استفاده

 به طور کلی ماسک های دور چشم برای برطرف کردن تیرگی، پف بالای چشم یا زیر چشم، از بین بردن چین و چروک به ویژه چین و چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم، آبرسانی به پوست اطراف چشم و … مورد استفاده قرار می گیرد با ترکیبات کلاژن ساز همراه بوده و به همین خاطر می تواند در از بین بردن چین و چروک های دور چشم تاثیر بسیاری داشته باشد.

اهمیت نحوه استفاده

 ماسک ها شرایط مناسب برای تغذیه پوست را فراهم می‌کنند و از بروز اختلالات مشکلات پوستی جلوگیری به عمل می آورند. این موضوع در مورد پوست اطراف چشم اهمیت به مراتب بیشتری  دارد. به همین خاطر این نوع ماسک را از سایر ماسک ها تفکیک کرده اند. چون پوست ناحیه دور چشم نسبت به دیگر نواحی ضعیف تر و حساس تر است. از این رو موادی که برای تمیزکاری، شادابی، کلاژن سازی آبرسانی،از بین بردن لکه و چین و چروک این نواحی مورد استفاده قرار می گیرد، باید موادی استاندارد و ترجیحاً کاملاً طبیعی باشد.

همچنین نحوه استفاده نیز نسبت به دیگر ماسک های صورت اهمیت زیادی دارد. این نوع ماسک ها قرار است در نواحی حساس بدن یعنی چشم مورد استفاده قرار بگیرد. در نتیجه اگر با نحوه استفاده از این نوع ماسک ها آشنا نباشیم، ممکن است به چشم آسیب برسانیم و به مشکلات جدی دچار شویم.

فواید ماسک  دور چشم برای استحکام پوست

این ماسک ها برای استحکام پوست نیز گزینه مناسبی هستند. این ماسک ها با ترکیبات فعال و مغذی که به همراه دارند، می توانند از شل شدن پوست نواحی دور چشم جلوگیری کنند و تغذیه مناسب برای پوست این نواحی را فراهم نمایند. در بیشتر ماسک ها از عصاره گیاه اسمانتوس استفاده می شود. این گیاه برای تغذیه پوست نواحی دور چشم و رطوبت رسانی به آن اهمیت زیادی دارد.

 توجه داشته باشید که که شما زمانی می توانید از بروز چین و چروک اطراف چشم جلوگیری کنید که از این نوع ماسک ها با خواص کشسانی و نرمی پوست بهره مند شوید. نحوه استفاده از این نوع ماسک ها اگر به شکل صحیح و اصولی باشد، شرایط برای جذب ریزمغذی‌های ماسک در بافت پوست را به راحتی فراهم می کند و پوست می تواند از مواد ماسک به خوبی تغذیه نماید. همچنین این مواد می‌تواند برای پاکسازی پوست در اعماق مورد استفاده قرار بگیرد.

نکات مهم درباره نحوه استفاده

توجه داشته باشید که بهترین زمان برای استفاده، قبل از خواب شبانه است. پیش از اینکه از این ماسک ها استفاده کنید، ابتدا پوست تمام صورت را مورد شستشو قرار دهید و ورقه ماسک را به کمک موچین از ظرف نگهدارنده بیرون آورده و بر روی نواحی دور چشم به شکل مماس شده قرار دهید. البته این نحوه استفاده مربوط به ماسک های ورقه ای است.

 این ماسک ها دقیقاً باید در ناحیه دور چشم قرار بگیرند. حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه برای اثرگذاری منتظر بمانید. بعد از گذشت این مدت، ماسک ها را به آرامی از روی پوست نواحی دور چشم بردارید. برای اینکه از این نوع ماسک ها نتیجه بگیرید بهتر است هفته ۳ الی ۴ بار نحوه استفاده از این ماسک ها را تکرار کنید.

قیمت و خرید کالای زیبایی در کرج

خرید کالای زیبایی در کرج در فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی،تجهیزات درمانگاهی و تجهیزات بیمارستانی آرین طب  نمایندگی رسمی فروش تجهیزات طبی در کرج میباشد، موجود است . جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب  تماس بگیرید.

تلفن ها : ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۴ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۶ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۹
همراه: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

واتساپ: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code