مقالات

ویژگی های فشار سنج دیجیتالی

ویژگی های فشار سنج دیجیتالی - تجهیزات بیمارستانی - لوازم پزشکی

فشار سنج دیجیتالی ، فشارسنج‌ اتوماتیک و بازویی شرکت امرون ژاپن با کاف ۲۲ تا ۳۲ سانتی‌ متر و ۳۰ حافظه‌ ی ذخیره‌سازی برای یک نفر کاربر می باشد. به کمک این تکنولوژی فشار کاف با توجه به فشارخون شخص تا جایی که لازم است بالا می‌ رود، بنابراین علاوه بر دقت بالا، اندازه‌ گیری فشار با آن سریع و آسان است. کاف نباید خیلی شل و یا بیش‌ ازحد سفت به دور بازو بسته شود. در صورتی‌که کاف به شکل صحیح به دور بازو بسته شده باشد، نشانگر OK روی صفحه ظاهر می‌ شود.  بدین صورت از خطای ناشی از نادرست بستن کاف جلوگیری خواهد شد. برای خرید و اطلاع از قیمت و ویژگی های فشار سنج دیجیتالی با کارشناسان فروش ما در فروشگاه لوازم پزشکی و تجهیزات بیمارستانی آرین طب تماس حاصل فرمایید.

فشار سنج دیجیتالی

دستگاه فشار خون دیجیتالی علاوه بر فشار، ضربان قلب را نیز اندازه‌گیری می‌کند و دارای سیستم تشخیص ضربان قلب نامنظم (آریتمی) نیز میباشد. نتایج اندازه‌گیری شده به شکل خودکار داخل حافظه‌ ی دستگاه تا ۳۰ مرتبه آخر ، ذخیره می‌ شوند. انرژی آن از ۴ عدد باتری قلمی تأمین میشود که در زیر آن جای میگیرند. اگر فشار سنج روشن بماند، برای جلوگیری از تخلیه‌ ی ناخواسته‌ ی باتری‌ ها، پس از ۵ دقیقه به شکل خودکار خاموش میشود. هنگامی‌ که باتری‌ ها ضعیف می‌ شوند نشانگر باتری خالی روی صفحه چشمک می‌ زند.

ویژگی های فشار سنج دیجیتالی

این فشار سنج دارای ورودی پورت آداپتور نیز هست و می‌ تواند از برق به‌ جای باتری استفاده کند. اما آداپتور همراه دستگاه ارائه نشده و باید به شکل جداگانه یک آداپتور ۶ ولتی تهیه کرد. برای حمل و نگه‌ داری آسان‌ تر دستگاه یک کیف همراه آن ارائه شده است. به‌طور خلاصه فشارسنج بازویی دارای کاف دور بازو ۲۲ تا ۳۲ سانتی‌متر، تکنولوژی Intellisense، نشانگر صحیح بستن کاف، شمارشگر ضربان قلب، تشخیص ضربان قلب نامنظم، ۳۰ حافظه‌ ذخیره‌سازی، کیف نگه‌داری، منبع انرژی باتری قلمی و ورودی پورت آداپتور است.

خصوصیات این فشار سنج عبارتند از:

  • صفحه نمایش LCD
  • قابلیت ذخیره نتایج در حافظه داخلی
  • دارای ۳۰ حافظه برای ۱ کاربر
  • قابلیت خاموشی خودکار
  • مناسب کاربری خانگی
  • دارای کاف بازویی
  • قابلیت سنجش ضربان قلب
  • هشدار خطای محاسباتی
  • قابل استفاده با باتری و برق
  • دارای نمایشگر تعویض باتری
  • مجهز به سیستم Intellisense برای افزایش سرعت و دقت اندازه‌گیری
  • سایز مناسب بازو  ۲۲-۳۲ سانتی متر
  • اقلام همراه دستگاه عبارتند از: کیف حمل، ۴ عدد باطری قلمی، دفترچه یاداشت نتایج اندازه گیری

روش کار فشار سنج دیجیتالی

با روشن کردن فشار سنج، پمپ دستگاه به شکل خودکار شروع به باد کردن کاف می‌کند. OMRON Intellisense  تکنولوژی پیشرفته‌ ای است که امرون در فشار سنج‌ های خود استفاده می‌ کند. به کمک این تکنولوژی فشار باد را برای هر شخص تا جایی که لازم است بالا می‌ برد، بنابراین علاوه بر دقت بالایی که این فشار سنج دارد، اندازه‌ گیری فشار با آن سریع و آسان است. اکثر فشار سنج‌ ها علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب شخص را اندازه گیری می‌ کنند و این فشار سنج نیز این قابلیت را دارد. هنگام تخلیه‌ ی باد، نشانگر قلب هماهنگ با نبض شخص روی صفحه چشمک می‌ زند. پس از پایان اندازه‌گیری، فشار سیتسولیک و دیاسیستولیک (فشار بالا و پایین) با اعداد بزرگی روی صفحه‌ نمایش نقش می‌ بندند و زیر آن‌ ها هم تعداد ضربان قلب در هر دقیقه را میتوان دید. کنار اعداد فشار نشانگرهایی سه مرحله‌ ای قرار دارد که وضعیت فشار خون نسبت به حالت نرمال را نشان می‌ دهند.

قیمت و خرید تجهیزات بیمارستانی:

فشار سنج دیجیتالی در فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی،تجهیزات درمانگاهی و تجهیزات بیمارستانی آرین طب  نمایندگی رسمی فروش تجهیزات طبی در کرج میباشد، موجود است . جهت اطلاع از قیمت و خرید فشار سنج دیجیتالی امرون مدل M2 با فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب  تماس بگیرید.

تلفن ها : ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۴ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۶ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۲۹
همراه: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

واتساپ: ۰۹۰۵۸۰۲۴۷۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code